RECEPTY,  Snídaně,  Zdravé/Fitness

Proteinové lívanečky

Jak strašně moc jsem se těšila na tohle jídlo. Práškový protein skoro nepoužívám na nic jiného, než na tuhle nejoblíbenější snídani (někdy oběd nebo svačinu). Lívanečky mi chutnají více než klasické palačinky, je to kvůli ochucení proteinu. Jsou naprosto bezlepkové, nízkosacharidové i nízkotučné. Naprosto ideální snídaně, na kterou si vystačíte s jednou mističkou, lžící a pánví. Zdobení záleží na chutích každého, ale čerstvé ovoce je sázka na jistotu.

 

Proteinové lívanečky

  • 1 vejce (raději větší)
  • 1 vrchovatá lžíce proteinového prášku (já použila vanilkový)
  • 1 lžíce strouhaného kokosu
  • horká voda z varné konvice
  • ovoce, arašídové máslo, řecký jogurt k dozdobení

Do misky si vyklepneme vejce, přidáme k němu protein a strouhaný kokos. Poté po malém množství přiléváme horkou vodu a postupně ji rozmícháváme, těsto ji vždy vsaje, přidáme znovu maličko. Finální konzistence má bý asi jako ovesná kaše, prostě hustá těsto, které se lehce rozteká. Rozehřejeme si pánvičku na střední výkon a po lžíci pokládáme těsto s dostatečnými rozestupy. Lívanečky lehce lžičkou na pánvičce upravíme, aby měly hezký tvar. Ještě se trochu roztečou. Opekáme z jedné strany a potom pomocí kuchyňského nože otáčíme. Servírujeme s čímkoliv, co máme rádi. Já tentokrát s arašídovým máslem, řeckým jogurtem a borůvkami. Jinak miluji banán, ale chtěla jsem držet trošku nižší sacharidy… 😀 Boží je i tvaroh a skořicová povidla nebo banán s kiwi nebo jahody.

P.S. Lívanečky peču nasucho, nemají sklony se připalovat, ale záleží také na vaší pánvi.

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *